Hej på er i juletid.
Jag har en undran, är det några av er andra DO eller styrelsemedlemmar som använder sig av epostfunktionen i medlemsregistret för att skicka ut info till medlemmarna, såväl alla som inom distriktet?
Fungerar det nu, med tanke på att det tidigare pratades om en begränsning i antalet samtidiga mail som kunde göras?
Finns det någon instruktion på hur den funktionen används?
Bästa hälsningar,
//Niclas
Det fungerar, så tillvida att går ut ! Jag var tvungen att kolla efter ett tag då INGEN nånsin svarar ! ?
/Ingemar
Ja det ska fungera.
Känner igen det med att ingen eller några svarar. Utav ca 260 utskick så är det två som svarar men desto trevligare svar från dessa.
Låter bra att det fungerar, nästa fråga blir då hur man gör det och hur man kan ”snygga” till det med lite grafik. Finns det någon instruktion eller lathund?
Kan man också på något sätt ”avbocka” en medlem som inte vill ha utskicken av typ nyhetsbrev/månadsbrev i distriktet men som fortfarande vill ha påminnelse om t ex årsavgift?
//Niclas