[attachment file=39012]
[attachment file=39013]
[attachment file=39014]
[attachment file=39018]
[attachment file=39019]
[attachment file=39020]
[attachment file=39021]
Här kommer lite bilder till 🙂
[attachment file=39285]
[attachment file=39286]
[attachment file=39287]
[attachment file=39288]
[attachment file=39292]
[attachment file=39293]
[attachment file=39294]
[attachment file=39295]
[attachment file=39298]
[attachment file=39299]
[attachment file=39300]
[attachment file=39301]
[attachment file=39304]
[attachment file=39305]
[attachment file=39306]
[attachment file=39307]
[attachment file=39310]
[attachment file=39311]
[attachment file=39312]
[attachment file=39313]
[attachment file=39316]
[attachment file=39317]
[attachment file=39318]
[attachment file=39319]
[attachment file=39322]
[attachment file=39323]
[attachment file=39324]
[attachment file=39325]
Det tar sig 🙂
[attachment file=39328]
[attachment file=39329]
Och sist men inte minst 🙂
[attachment file=39330]
Så nu är det dax att få komma hem.
Tack Hasse för all hjälp 🙂
Snyggt Palle!, imponerad av nerlagt jobb. Discovery1prefacelift är dock en riktig klassiker, väl värd att måna om
Ja precis, därför det känns värt att lägga pengar på det 🙂
Ska villigt erkänna att största delen av jobbet är gjort av Hasse i Halland.
Snyggt i alla fall !
Den här typen av tråd är mycket intressant att följa !!!
Undrar vilken typ av grundfärg som användes efter svetsningen ?
/Denis
Har inte hänt jättemycket på senaste tiden, den har rullat på bra. Det som har skett är att jag monterat en Slick-Shift från Syncro Gearboxes, växlingvägen blev inte jättemycket kortare, men det blev klart mindre sladdrig i växelspak och så.
Dock drog det med sig lite extra eftersom förra även vid någon tillfälle inte orkat borra bort popnitarna som höll gummidamasken som sitter i tunneln, där växelspakarna går upp i kupén, utan skurit sönder sagda damask, så fick ju även den bytas. Tack Henry för snabb och bra service med delar 🙂
Lite nya däck och fälgar i dag.