[Originally posted by Övergården]
Värmland har valt ny DO #2364 Ulrich "Ulli" Hartmann.
Vi var 4 st medlemar som förättadevalet.
[Originally posted by Palle]
Tyvärr så var det ej möjligt att förrätta val i Blekinge eftersom ingen mer än jag var på plats.
Jag står dock gärna kvar som DO För Blekinge.
[Originally posted by #2700 Christer V]
Västernorrland har haft sitt DO-val i Sundsvall idag. Sittande #2700 Christer Voss fick förtroendet att fortsätta ett år till.
Det tackar jag för.
Christer
[Originally posted by JohanE]
Och i Dalarna fick jag fortsatt förtroende.
[Originally posted by CarlJohan]
...och i Stockholm blev det maktskifte när Tobias Vahlne blev DO och Klas Åberg vDO..... ![]()
[Originally posted by Jan U]
Skåne hade val och Jan Undén fick ett år till.
Vi var drygt 30 medlemmar i 23st Land Rovers. 
[Originally posted by hasse-m]
Distrikt Halland har idag den 6/9 haft DO val.
Vi var 9 personer.
Hans Jörgen Mjörnå #4339 valdes enhälligt till DO i Halland.
Stefan Lundin #1961 valdes enhälligt till vice DO.
[Originally posted by senihol]
Inre Mälardalen valde idag sittande DO (jag) till ytterligare ett år på posten.
[Originally posted by #125]
UppLandRovers har idag haft DO-val. 10 medlemmar var närvarande.
Utfallet av DO-valet blev som följer : (nu är det spännande, eller hur?) ...... ......
Peter Thorén #4839 valdes till ny DO. Lasse Eriksson #125 omvaldes till vice DO.
Nyvalde DO har tagit över Alu-lådan.
// Lasse
[Originally posted by Hielke]
JemtLandRovers har vald en ny DO 4041 Hielke Chaudron, 2878 Nils-Olov Hedman utsågs till vDO.
6 stycken deltagare varav 5 medlemmar deltåg i valet.
[Originally posted by kinle]
Hejsan vi har nu avklarat vårar DO val där jag blev omvald på ytterligare ett år.
Det hela ägde rum utanför Kungälv på ett terrängområde vid Rollsbo.
Vi hade valet och sen fanns det även möjlighet att prova på lite terrängkörning vilket vi var några som gjorde. Bland annat en Defender vars ägare aldrig provat innan och det gick riktigt bra sedan fick vi besök av en dansk reggad seriebil med 200 tdi under huven och med endast bakhjulsdrift vid tillfället som det också gick riktigt bra för, själv provade jag lite också och nu mera har jag ännu mer bucklor och en sidoruta bak mindre!!
Vi var 11 bilar totalt med många både helt nya och även en del nygamla medlemmar och jag vill tacka för en trevlig dag och för ytterligare ett år som DO för Väst.
Sent from my iPad using Tapatalk
[Originally posted by Hillan]
Nyval i småland/öland distriktet. Hillan (jag dvs
hade inte tid över för att vara do så en nygammal valdes enhälligt Morgan Hill #4059 är återigen do i småland/öland Vice Do Daniel nordenberg #4824
Do val ägde rum på Årset motorshow.
Deltagande medlemmar:
4123
4097
1461
1791
4059
4824
4910
4059
4824
Do låda o tält överlämnades vid valet. 
[Originally posted by PeterTh]
Hej,
Jag vet inte hur ni brukar göra men eftersom jag är ny DO för UpplandRovers vill jag bara morsa och presentera mig kort. Jag har varit med i SLRK i två omgångar. Från cirkus 1998 som #1379 och nu efter något års frånvaro som #4839. Efter en 109 serie 3 så har jag avverkat tre st Discoverys av generation 1, 2 och 3 varav de båda sistnämnda är nuvarande bilpark. Bor med fru mitt ute i skogen en bit utanför Uppsala där jag arbetar på SLU (Sveriges lantbruksuniversitet). Intressen förutom LR är månskensbonderi, får, och hundar och då främst av den vallande sorten. Skruvar det mesta själv och har just nu ett verkstadsprojekt på gång på gården. Det var lite kort om mig och jag hoppas att jag kan fungera som en bra DO för UpplandRovers.
Mvh
Peter 
[Originally posted by 3939 Per]
Hej!
Även i Östergötland har det varit Do-val. Ny Do blev jag, #3939 Per.
Jag var Do för några år sedan..
Mvh
#3939 Per