Hej! Jag söker just nu en högerstyrd Landrover med engelsk plåt till en filminspelning den 27:e maj 2025.
Om någon skulle vara sugen på att hyra ut eller har några tips får ni gärna kontakta mig!
arvode tillkommer!
Jag har nog vad Du söker, en högerstyrd Land Rover (dock ej i utställningsskick) av äldre modell. Har givetvis svenska plåtar numera, dock har jag de originala brittiska kvar (bara att sätta på). Dessa är dock inte 'engelska' utan skotska (antar enbart invigda kan se skillnaden). Den 27 maj passar dock ej för mig. Kan tyvärr ej kontakta Dig direkt, därav meddelande här i forumet.
@2047 Det är nog bara de mest invigda som skulle märka av det! Tråkigt att datumet inte passar, vi har dock eventuellt möjlighet för upphämtning och återlämning beroende på vart den befinner sig! Du skulle kunna kontakta mig på mitt telefonnummer 0760296111 om det fortfarande skulle vara aktuellt!
Hej! Låter som ett riktigt spännande projekt. Jag har tyvärr ingen högerstyrd Land Rover själv, men ska höra med några bekanta som kanske kan hjälpa till. Hoppas du hittar rätt bil till inspelningen! Lycka till!
Hej! Låter som ett riktigt spännande projekt. Jag har tyvärr ingen högerstyrd Land Rover själv, men ska höra med några bekanta som kanske kan hjälpa till. Hoppas du hittar rätt bil till inspelningen! Lycka till!