Notifications
Clear all

SLRK-dagen.

3 Inlägg
1 Users
0 Likes
78 Visningar
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
Topic starter  

[Originally posted by JohanE]

Medlemmar i distrikt nedre Norrland är hjärtligt välkomna att fira SLRK-dagen i Dalarna.
Så här ser det ut under Dalarnas flik på forumet:

"I år fyller klubben 30 år och det firar distrikt Dalarna med grillad korv och naturligtvis kaffe/läsk och tårta.
SLRK-dagen i år kommer se ut så här: Vi samlas vid Biltema i Borlänge den 4/2 kl. 10.00.
Färden kommer gå ungefär så här: Biltema-Repbäcken-Länsan-Baggbo-Tunahästberg. Målet är Sunnansjö och där ligger Morhagens fäbodhotell. Där kommer vi bli bjudna på grillad korv samt tårta.
Anmälan till mig här på forumet, telefon eller mail. Nummer och mailadress finns nedan i min signatur."

Varmt välkomna!


   
Citera
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
Topic starter  

[Originally posted by Lennart E]

Hej Johan.

Jag har för avsikt att komma på födelsedagskalas på lördag om det är ok för er. Det hade varit skoj att åkt till Sthlm men i nuvarande tillstånd känns det lite drygt. Det är många gamla medlemmar som jag gärna hade fått möjlighet att träffa igen.
Jag kommer att ta med mig lite gammalt mtrl. för beskådande och nån överraskning.

Om det är några fler från Nedre Norrland så kan ni höra av er om vi ska göra sällskap. Min mobil 070 - 356 62 00

# 1336 Lennart Elfström
Lennart E

Inlägg: 370
Blev medlem: 07 07 23, 4:27
Ort: Tors
SLRK Medlemsnr: 1336
Riktigt namn: Lennart Elfström


   
SvaraCitera
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
Topic starter  

[Originally posted by Lennart E]

Jag kompletterar nu med att vi blir 2 bilar med totalt 4 personer/vuxna.

Om det är några som vill slå följe så avgår vi från Hofors västra utfart vid OK/Q8 kl. 08.45 på lördag.

Min mobil om nån behöver nå mig är 070-3566200.

# 1336 Lennart Elfström


   
SvaraCitera
Share: