Notifications
Clear all

RoverLand 1 2021

4 Inlägg
2 Users
0 Likes
36 Visningar
(@1)
Estimable Member
Blev medlem: 7 år sedan
Inlägg: 67
Topic starter  

Varje gång jag fiskar upp RoverLand ur brevlådan, som i dag, blir jag lika glad och imponerad över hur ytterligt välgjord och innehållsrik den är. Ett fantastiskt sätt att presentera klubben!! En eloge till dem som sätter ihop den och självfallet till de medlemmar som bidrar med material.
"Historien om en bil" är ett exempel på många sätt, bland annat för att Jonas nämner mitt äventyr när jag hämtade en RRC i Madrid"
För dig som i likhet med Jonas är nyfiken på din bil så har jag samlat info om LR i 40 år och den fyller nu cirka 20 pärmar. I samband med att vi lämnar hus och garage (SUCK) har jag överlåtit materialet till Patrik Edfors och den nyfikne kan kanske fråga Patrik om Din bil finns med där. Ev. kan jag åka dit och botanisera i pärmarna!
När pandemin är över ser jag fram mot att träffas och att få och kunna köra bil - på ett år har jag av hälsoskäl varken fått eller kunnat köra, men nu är jag opererad och på bättringsvägen.

Ha en fin fortsättning på året och skicka gärna material till RL - ett återkommande önskemål sedan "Medlemsbladet" nummer 1 1987!!


   
Citera
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
 

Ser fram mot att läsa RoverLand när den "dimper ner" på våra breddgrader 🙂
Härligt att läsa att Du är på bättringsvägen !


   
SvaraCitera
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
 

Krister....Härligt att du är på bättringsvägen!! Det var precis det jag ville läsa!

God läkning/bättring önskar Ray.S. nr. 86. GAA 153


   
SvaraCitera
(@4654)
Medlem
Blev medlem: 10 månader sedan
Inlägg: 28048
 

Tack Krister. Grabbarna i redaktionen gör ett kanonjobb, även alla som bidrar med material till tidningen ska tackas, för utan er så blir det inget.

I och med det så vill jag passa på att efterlysa material till kommande tidningar, kanske har du ett projekt i garaget eller ladan som du kan ta någon bild och berätta lite om, eller så kanske du gjort en resa tidigare som kunde vara kul att skriva lite om.. vad som går faktiskt bra.

Kontakta redaktionen på roverland@slrk.se


   
SvaraCitera
Share: