Uppdatering av Klub...

Notifications
Clear all

Uppdatering av Klubbshoppen

5 Inlägg
2 Users
0 Reactions
115 Visningar
(@5029)
Medlem Moderator
Topic starter  

Hej! Vi håller just nu på att uppdatera klubbshoppen. Så vi skulle vilja ha in lite åsikter på vad som kan förbättras och om det är något av netshirts produkter som ska läggas till i klubbshoppen. 

Citera
(@3650)
Redaktör Roverland Admin

Skrev lite på FB men lägger det här också. 
Jag vet inte riktigt vad Netshirt kan lösa, tex dekaler och prylar har ju tidigare tagits via andra, så man kanske måste fortsätta ha det i två delar, men hå kanske man måste hitta en leverantör för annat än kläder. 

Men som jag skrev på FB Thermosmugg, plåster, solskydd för rutorna, vikkåsa, reservhjulsöverdrag. 

Och så tanken på ett samarbete med tex Morakniv och en Special-edition med våra färger och logga som bara säljs via oss tex. Svårt att få till men hade varit kul 🙂

Palle Karlsson
Redaktör RoverLand

SvaraCitera
(@3650)
Redaktör Roverland Admin

Detta är lite OT, men hade varit kul med en liten shop på riksträffarna, jag vet att det är lurigt med lager mm men jagctror att det hade uppskattats att man kunde köpa vissa saker och få det med sig direkt 🙂

Palle Karlsson
Redaktör RoverLand

SvaraCitera
(@3650)
Redaktör Roverland Admin

Glömde ju burkkylaren i neopren. 

såg även Mustangklubbens shop, där fanns lite kul prylar: https://classicmustang.fabriqen.se/kategorier/till-bilen-1.html

Palle Karlsson
Redaktör RoverLand

SvaraCitera
(@3650)
Redaktör Roverland Admin

SvaraCitera
Share: