Bra eller kul pryla...

Notifications
Clear all

Bra eller kul prylar att 3D-printa

3 Inlägg
3 Users
2 Reactions
136 Visningar
(@3650)
Redaktör Roverland Admin
Topic starter  

Hej på er

Tänkte att vi kan lägga upp en tråd om man skulle hitta eller själv göra något kul eller praktiskt att 3d-printa, som man vill dela med sig av. 

Jag kan börja, hittade en, tycker i alla fall jag, snygg lösning på ett inblås från dieselvärmare som man sätter i dragkedjan på ett tält, den finns på MakerWorld: https://makerworld.com/sv/models/827918-diesel-heater-75mm-duct-nozzle-for-tent-door-zip?from=search#profileId-877734

Kan ju även vara så att man själv designat något som man vill dela med sig av till medlemmar i klubben....jag har dock inte kommit så långt själv ännu, men vem vet, det kanske kommer i framtiden.

Palle Karlsson
Redaktör RoverLand

Mudden reacted
Citera
Mudden
(@6589)
Active Member

Se bifogad bild. Jag ritade denna "förvaringskoppen" till min Defender som ersättare till askoppen uppe på instrumentbrädan. Den har även uttag för om man vill sätta dit en extra strömbrytare, i det här fallet har jag det till belysningen på lasträcket. Strömbrytaren är biltemas standard fyrkantfäste.

Kan dela med mig av STL-fil eller STEP-fil om någon önskar.

SvaraCitera
(@7098)
New Member

Hej, intressant. Du har inte en fil för att 3d print kopphållare till defender td5 ungefär som bilden.

SvaraCitera
Share: