Bilskadecenter Soll...

Notifications
Clear all

Bilskadecenter Sollentuna

2 Inlägg
1 Users
0 Reactions
274 Visningar
(@6789)
Eminent Member
Topic starter  

Efter en olycka förvisades jag - synnerligen oturligt nog skall det visa sig - till Bilskadecenter i Sollentuna med min bil (av mitt försäkringsbolag Folksam). I denna stund önskar jag inte delge detaljer i ärendet men är intresserad av eventuella erfarenheter från denna så kallade seriösa plåt- och lackverkstad.

Ni som önskar dela med er ber jag skriva ett meddelande direkt till mig (ni förblir naturligtvis anonyma även framgent) och ej i tråden. Alla insikter, erfarenheter välkomnas. Även sådana "ni hört från kompisens kusin över en öl". 

Har tråden hamnat fel ber jag om ursäkt för detta. 

2010 L320 HSE Alaska White

Citera
(@6789)
Eminent Member
Topic starter  

Stort tack till er som tagit tiden till att formulera era erfarenheter samt upplevelser av nämnda skade- och plåtverkstad. Förefaller som att flertalet, tyvärr, delar mina minst sagt häpnadsväckande upplevelser. För att inte nämna det utstuderade upplägget. 

Härnäst kommer jag i ett samlat format författa en skrivelse som kommer delges dels mitt försäkringsbolag dels Land Rover Sverige. Till er som alltjämt är intresserade vänligen skicka ett DM så berättar jag mer. 

2010 L320 HSE Alaska White

SvaraCitera
Share: