[Originally posted by Malin]
Jag tycker att vi gör fel i att hoppa på dem i forumet som är hemliga och inte har sina medlemsnummer inlagda då det oftast visar sig att de bara glömt att regga det.
Det har ju hänt ett par gånger sedan alla kan se vad man har för medlemsnr.
Tidigare så har vi ju sagt till dem som är lite tuffa i sina "tillsägningar" till "nya" medlemmar som vågar göra ett inlägg och jag anser att vi ska fortsätta med det för att inte få ett hårt klimat på forumet och kanske avskräcka nya "debattörer"
Vi kan ju snabbt se att personen i fråga inte har så många poster.
Jag tycker att det låter illa för dem som är gäster, kommande medlemmar och alla andra så klart också.
/Malin
[Originally posted by Skogs-Arne]
Malin skrev:Jag tycker att vi gör fel i att hoppa på dem i forumet som är hemliga och inte har sina medlemsnummer inlagda då det oftast visar sig att de bara glömt att regga det.
Det har ju hänt ett par gånger sedan alla kan se vad man har för medlemsnr.
Tidigare så har vi ju sagt till dem som är lite tuffa i sina "tillsägningar" till "nya" medlemmar som vågar göra ett inlägg och jag anser att vi ska fortsätta med det för att inte få ett hårt klimat på forumet och kanske avskräcka nya "debattörer"
Vi kan ju snabbt se att personen i fråga inte har så många poster.
Jag tycker att det låter illa för dem som är gäster, kommande medlemmar och alla andra så klart också./Malin
Hejsan alla.
Har det varit mycket Hoppa Hoppa
och om så är fallet så borde man väl köra med den "mjuka" varianten.
Rätta mig om jag har fel
/ Jens "pank i plånboken" H ![]()
[Originally posted by Palle]
En bra åsikt Malin. Jag håller med om att det är väldigt viktigt att tänkta på vad och hur man skriver när man gör inlägg på ett forum. Som alla vet så är det mycket svårare att uppfatta nyanser i skiven text.
Om man tycker att en person är "hemlig" så kan man ju via ett PM kolla om personen bara glömt att fylla i uppgifterna eller liknande.