Het och känslig pot...

Notifications
Clear all

Het och känslig potatis?

4 Inlägg
1 Users
0 Reactions
124 Visningar
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Malin]

Många kom fram till mig och frågade efter årsmötet vad några i styrelsen menade med att ha tröjor på sig som det stod:

"Ge fan i mitt SLRK!"

Jag undrar också, är inte SLRK allas och i allas intresse - speciellt på ett årsmöte med medlemmar i SLRK?

/malin

Citera
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Skogs-Arne]

Malin skrev:Många kom fram till mig och frågade efter årsmötet vad några i styrelsen menade med att ha tröjor på sig som det stod:

"Ge fan i mitt SLRK!"

Jag undrar också, är inte SLRK allas och i allas intresse - speciellt på ett årsmöte med medlemmar i SLRK?

/malin

Det kan kanske vara ett uttryck på att man är rädd om SLRK som man ser som en av sina viktigaste tillgångar :)
Kanske vi alla skulle ha sådana tröjor :)

/ Jens 8)

SvaraCitera
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Tore]

Ja du Malin , jag var en av dem som bar en sådan tröja (med stolthet) förstår att du inte har samma uppfattning om SLRK som jag har, mitt medlemmskap och intresse för SLRK har varit ganska stort allt från nybörjare-nybilsägare Discovery-Defender till seriebilsägare 80" 109" ( och då givetvis inte nybilsägare så gammal är jag inte) men en gemensam linje i mitt intresse för klubben har varit LandRover dvs en märkesklubb med allt vad det innebär. Tröjan har då symboliserat vad Jag tycker om SLRK dvs. var rädd om klubbkänslan samt att vi är en märkesklubb.

SvaraCitera
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Malin]

Tore skrev:Ja du Malin , jag var en av dem som bar en sådan tröja (med stolthet) förstår att du inte har samma uppfattning om SLRK som jag har, mitt medlemmskap och intresse för SLRK har varit ganska stort allt från nybörjare-nybilsägare Discovery-Defender till seriebilsägare 80" 109"
Tröjan har då symboliserat vad Jag tycker om SLRK dvs. var rädd om klubbkänslan samt att vi är en märkesklubb.

Även jag är rädd om SLRK-känslan (även om det tydligen är många som inte håller med om det) det som är frågan bara är vem uppmaningen vänder sig till på ett årsmöte med och för medlemmar?
Borde inte alla som var där måna om sin klubb? Uppmaningen tycker jag skulle passa bättre i folksamlingar som INTE gillar slrk, eller?

Denna tråd startade jag inte utifrån egna åsikter utan för att det var en hel del olika typer av människor med olika intressen och inriktningar som ställde frågan till mig och andra som kunde veta.
/malin

SvaraCitera
Share: