Notifications
Clear all

Taktältet till min Landrover Defender - Säljes

4 Inlägg
3 Users
0 Reactions
415 Visningar
(@2684)
Active Member
Topic starter  

Jag har insett att jag inte kommer att använda mitt taktält fler gånger. Det är ett Hannibaltält som jag köpte 2005. Det har varit med på våra långresor i Ryssland och Ukraina. Senast i Balkan 2010. Tältets prestanda enligt nedan. Intresserad?

• Rigged size: 1.3m high x 1.2m wide x 2,44m long (NOTE: roof tent is longer than the normal length of 2.2m)
  • Packed size: 300mm high x 1.2m wide x 1.2m long
  • Weight 50kg
  • Sleeps: 2 adults

Citera
(@5863)
New Member

Undrar om det är någon som har o vill sälja ett riktigt fint Maggiolina taktält o det skall vara 145cm brett. 
i så fall kontakta mig!

Lars Svanberg bsalars@hotmail.com

SvaraCitera
(@2684)
Active Member
Topic starter  

Postad av: @2684

Jag har insett att jag inte kommer att använda mitt taktält fler gånger. Det är ett Hannibaltält som jag köpte 2005. Det har varit med på våra långresor i Ryssland och Ukraina. Senast i Balkan 2010. Tältets prestanda enligt nedan. Intresserad?

• Rigged size: 1.3m high x 1.2m wide x 2,44m long (NOTE: roof tent is longer than the normal length of 2.2m)
  • Packed size: 300mm high x 1.2m wide x 1.2m long
  • Weight 50kg
  • Sleeps: 2 adults

SvaraCitera
Max Wollenberg
(@4997)
Medlem Moderator

Jag letar fortfarande. 😉 

God morgon!

Taktält köpes för rimlig peng. 
Jag är på jakt efter ett begagnat taktält ⛺️ storlek 140 cm brett, helst inte större. 
Om du råkar ha ett ok begagnat taktält, utan stora hål och mögeldoft, i prisklassen 5000:- så är jag intresserad. 
I övrigt inga krav på märke eller utseende. 
Tanken är att en tant 👵 och två barn 🧒 👧 ska kunna sova en natt eller två ute i det fria. 

Mina kontaktuppgifter finns i medlemsregistret, eller så känner ni mig redan?! 🫣

Mvh, Max Wollenberg/ DO Skåne

SvaraCitera
Share: