Jag har insett att jag inte kommer att använda mitt taktält fler gånger. Det är ett Hannibaltält som jag köpte 2005. Det har varit med på våra långresor i Ryssland och Ukraina. Senast i Balkan 2010. Tältets prestanda enligt nedan. Intresserad?
- Rigged size: 1.3m high x 1.2m wide x 2,44m long (NOTE: roof tent is longer than the normal length of 2.2m)
- Packed size: 300mm high x 1.2m wide x 1.2m long
- Weight 50kg
- Sleeps: 2 adults
Undrar om det är någon som har o vill sälja ett riktigt fint Maggiolina taktält o det skall vara 145cm brett.
i så fall kontakta mig!
Lars Svanberg bsalars@hotmail.com
Jag har insett att jag inte kommer att använda mitt taktält fler gånger. Det är ett Hannibaltält som jag köpte 2005. Det har varit med på våra långresor i Ryssland och Ukraina. Senast i Balkan 2010. Tältets prestanda enligt nedan. Intresserad?
- Rigged size: 1.3m high x 1.2m wide x 2,44m long (NOTE: roof tent is longer than the normal length of 2.2m)
- Packed size: 300mm high x 1.2m wide x 1.2m long
- Weight 50kg
- Sleeps: 2 adults
Jag letar fortfarande. 😉
God morgon!
Taktält köpes för rimlig peng.
Jag är på jakt efter ett begagnat taktält ⛺️ storlek 140 cm brett, helst inte större.
Om du råkar ha ett ok begagnat taktält, utan stora hål och mögeldoft, i prisklassen 5000:- så är jag intresserad.
I övrigt inga krav på märke eller utseende.
Tanken är att en tant 👵 och två barn 🧒 👧 ska kunna sova en natt eller två ute i det fria.
Mina kontaktuppgifter finns i medlemsregistret, eller så känner ni mig redan?! 🫣
Mvh, Max Wollenberg/ DO Skåne