Notifications
Clear all

Bildgalleriet...

32 Inlägg
1 Users
0 Reactions
366 Visningar
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Edfors]

Bra, men viktigt att vi skiljer på vad SLRK som organisation och vad enskilda medlemmar tycker. Tyckandet tenderar att vara väldigt subjektivt för varje person och så ska det vara, men gör inte SLRK's ord av det!

Nu åker vi ut och kör och fotar i helgen så vi kan få in många härliga Land Rover bilder i galleriet och på så sätt visa hur roligt vi har det, glöm inte att fota människor också! Eller för all del alla fina Landys som stannar på parkeringen och inte doppas i gyttjan :wink:

SvaraCitera
(@4654)
Illustrious Member
Topic starter  

[Originally posted by Malin]

Malin skrev:Slrk, enl mig har ett horn i sidan till Öijeskog enl ovan nämnt, detta må vara sant eller inte, men jag har då aldrig hört något positivt om honom i klubben OCH antalet LR är mycket få de sista året jämfört med tidigare.

Sorry, tydligen blir det fel hur man än skriver - men jag ändar och hoppas at ni förstår vad jag vill få fram.

Många av Slrk´s medlemmar, enl mig har ett horn i sidan till Öijeskog enl ovan nämnt.

Det är väldigt svårt att ge feedback om vad medlemmar och andra männikor tycker och tänker om klubben/medlemmarna då man nästan alltid får någon typ av "mothugg" (läs nu detta med situationstecknen runt)
Även om man ger feedback om bra kritik så är det sällan heller bra att säga det och är det dålig - då blundar man gärna för informationen istället för att ta till sig den och ha den i bakhuvudet.
(Detta kommer väl antagligen att bli en ny diskussion, som vanligt men det är så här som jag känner när man tar upp något för ren info till er andra för att ni (styrelsen) ska få veta lite vad som sägs ute i distrikten.
Det är ren info från min sida, ibland håller jag med om vad folk tycker och ibland inte - men jag anser/tror/hoppas att ni ville veta detta.
Dock blir det så stora diskussioner där jag ibland måste förklara vad folk menar (då blir det en tolkning vad jag tror) och ibland måste jag nästan "försvara" mig för att ni inte ska tro att jag också håller med dem som inte tycker att slrk/medlemmarna är "normala"
Detta gör att ni så småningom inte kommer att få feedback från medlemmar/do.)

Jag gör dessa reflektioner i syfte om att kanske klubben är intresserae av att fundera/diskutera vad man kan göra för att få bort "stämpeln" av att vara en "te-drickande bilklubb, med snorkiga personer som inte vill "beblanda" sig med andra och inte använder sina bilar till det som de är bra på"

Grinigt morroninlägg månne tyckas men det är det inte - det är bara en reflektion...

/malin

SvaraCitera
Sida 3 / 3
Share: